Ćwiczenia na zwisające ramiona

Ćwiczenia na zwisające ramiona

Redakcja

2017-06-05

brak komentarzy

treningi i trzymanie się harmonogramu pozwolą wyszczuplić zwisające ramiona już po mniej więcej 10 dniach. Rezultaty pojawiają się przy regularnym stosowaniu treningów. Poznaj kilka nizbędnych ćwiczeń na piękne i jędrne ramiona.

Ćwiczenia na ramiona zaleca się robić 3 razy tygodniowo co dwa dni. Ćwiczenia nie mogą być robione każdego dnia, ponieważ musimy pozwolić wypocząć mięśniom. Przez początkowe 10 dni zaleca się robić 10 powtórek któregokolwiek ćwiczenia. Potem, przez kolejne 10 dni, wlewamy nadprogramowe 5 powtórek, a więc razem 15. Po 20 dniach dodajemy kolejne 5 itd. Do treningów najrozsądniej wykorzystywać dwukilogramowe ciężarki.

Ćwiczenia na zwisające ramiona

Najprostszym ćwiczeniem modulującym ramiona okazuje się podnoszenie ciężarów. Aby właściwie przeprowadzić to ćwiczenie, trzeba stanąć prosto, proste ręce opuścić bez przeszkód wzdłuż ciała. Wychodzimy z pozycji wyjściowej zginając ręce w łokciach a także przyciągając hantle do ramion. Powtarzane regularnie ćwiczenie wzmocni bicepsy. Jeśli nie zamierzamy rozbudować tkanki mięśniowej, będzie wystarczające zredukować obciążniki. Im cięższe hantle, tym większe mięśnie.

Biceps

Ciężarki przydadzą się także w trakcie następnego ćwiczenia. Trzeba ręce odwieść do boku a także ugiąć w łokciach, w rękach trzeba trzymać ciężarki. Ugięte ręce trzymać równolegle do podłoża. Trening polega na odwodzeniu rąk do tyłu, tak jakby łokcie chciały się złączyć za plecami.

Kolejne ćwiczenie będzie wariantem dla ćwiczenia pierwszego. Jedną rękę bez przeszkód opuszczamy wzdłuż korpusu, drugą z kolei uginamy w łokciu. Na zmianę zginamy oraz prostujemy ręce, tak by obie znajdowały się w innej pozycji – jeden ugięta, a druga wyprostowana.

Triceps

Kobiety, które posiadają tak zwane skrzydła anioła (zwisające ramiona) na pewno zainteresuje trening na triceps. W tym celu zaleca się robić podnoszenie zza głowy. Ciężarek chwytamy w obie ręce. Ręce zgięte w łokciach zakładamy za głowę. Trening polega na podnoszeniu hantli przy prostowaniu rąk w łokciach.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Ćwiczenia