Wypracuj mięśnie brzucha w 5 tygodni

Wypracuj mięśnie brzucha w 5 tygodni

Redakcja

2016-08-17

brak komentarzy

Wystarczy spiąć wszelkie swoje wysiłki przez miesiąc, postanowić na intensywny trening cardio i być konsekwentnym, by spalić tkankę tłuszczową. Czas na odsłonięcie mięśni brzucha! Stosuj nasze rady i ciesz się ze szczuplejszej sylwetki. Tego właśnie chcesz, prawda? To zaczynamy!

Trenuj na bieżni

Czy wiesz, że trening na bieżni zwiększa zapotrzebowanie na tlen aż do 24 godzin po ćwiczeniach? Co to oznacza w praktyce? Przede wszystkim przyspieszony metabolizm, również w trakcie snu. Dlatego to najwyższy czas zaprzyjaźnić się z bieżnią. Po krótkiej rozgrzewce, wejdź na bieżnie, ustaw nachylenie 13% i biegnij przez pół minuty z prędkością o połowę mniejszą od twoich maksymalnych możliwości. Drugie pół minuty biegnij na najwyższych obrotach. Całość powtarzaj pięć razy i podnieś nachylenie o 0,5%. Wykonaj takie serie bez odpoczynku – wystarczy 5. Zdajemy sobie sobie, że wyzwanie nie należy do najprostszych, ale warto.

Męska kanapka

Dżem i masło orzechowe to podstawy kanapki bogów, którą warto spożyć 20 minut po treningu. Wystarczą dwie kromki, które posmarujemy przetworami domowej roboty. Dlaczego? Węglowodany o wysokim indeksie glikemicznym oraz proteiny z masła orzechowego to gwarancja szybkiego wzrostu cukru we krwi. Dzięki temu szybciej uwolnimy aminokwasy, które zreperują i zbudują mięśnie po wzmożonym wysiłku fizycznym.

Pamiętaj o odpoczynku

Te proste zasady przybliżą Cię do wymarzonego rezultatu w dwa tygodnie. Dzięki temu stracisz 3% zawartości tłuszczu w organizmie. Zdajemy sobie sprawę, że tempo treningu przez 5 dni w tygodniu może się okazać trudne, dlatego pamiętaj także o odpoczynku. Jest to czas niezwykle cenny czas dla mięśni, by mogły się zregenerować po wysiłku.

Chcesz dowiedzieć się więcej o treningowych trikach? Zapisz się na zajęcia do specjalistów z portalu LepszyTrener.pl!


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Ćwiczenia