Dieta na zdrowe włosy

Dieta na zdrowe włosy

Redakcja

2016-11-20

brak komentarzy

Systematyczna pielęgnacja kosmyków może wywierać wartościowy wpływ na ich kondycję i wygląd. Opłaca się mimo wszystko nie zapominać o tym, że ich wygląd jest zależny nie jedynie od aplikowanych na ich wierzchnią warstwę produktów kosmetycznych, ale dodatkowo od zastosowanej przez nas diety. Zdrowa kuracja dietetyczna, obfita w odżywcze składniki, będzie miała wartościowy wpływ na wygląd pasm.

Czerwone mięso

Czerwone mięso to zasobne bogactwo żelaza. Deficyt owego elementu może doprowadzić do intensywnego wypadania włosów, a także łysienia. W związku z tym opłaca się zatroszczyć się o to, by w naszym jadłospisie mieściło się miejsce dla czerwonego mięsa.

Jaja

W jajkach zawarta okazuje się biotyna, która uaktywnia rozwój pasm oraz zapewniana w adekwatnej ilości do ciała warunkuje świetną kondycję skóry głowy. Substancja ta redukuje kłopot intensywnego przetłuszczania się kosmyków, ponieważ zmniejsza nadmierną pracę łojowych gruczołów.

Banany

Banany stanowią zasobne bogactwo krzemu, który to pierwiastek konieczny dla organizmu skóry i pasm. Wartościowy wpływ na włosy mogą posiadać dodatkowo  suplementy diety posiadające tę substancję.

Ostrygi

Ostrygi stanowią drogocenne dla naszego ciała bogactwo cynku. Pierwiastek ten warunkuje odpowiedni rozwój kosmyków. Jego deficyt może doprowadzić do ich intensywnego wypadania.

Słodkie ziemniaki

Zawarta w słodkich kartoflach wit. A może zabezpieczyć skórę głowy przed pojawieniem się łupieżu. W sporych dawkach jest ona dodatkowo w marchewce, kapuście, dyni i szparagach.

Łosoś

Łosoś to kopalnia pełnowartościowego białka, które jest zasadniczym elementem budulcowym organizmu. Jest ono istotnym elementem budowy pasm. Właściwa ilość białka konsumowana przez cały dzień warunkuje świetną kondycję włosów.

Orzechy

Orzechy stanowią doskonałą przegryzkę w czasie między daniami. Aczkolwiek są one dosyć kaloryczne, mimo wszystko w ich zawartości obecne są naturalne kwasy tłuszczowe, które są konieczne dla mocnych oraz błyszczących pasm.

Jogurt

W jogurcie zawarta jest duża ilość witamin z grupy B nieodzownych dla poprawnego rozwoju kosmyków. Ich niewystarczająca ilość dostarczana do ciała może przybliżyć nas do intensywnego wypadania kosmyków.

Borówki

Systematyczne spożycie borówek może przybliżyć nas do polepszenia wyglądu oraz kondycji pasm. Świeże owoce takie obejmują w składzie selen oraz cynk, które pozytywnie oddziałują na budowę kosmyków.


Dodaj komentarz


Brak komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Uroda